Dana 21. ožujka u večernjim satima u mjesnom domu Kraljeve Sutjeske održana je priredba koju su izveli župljani župe sv. Ante iz Knina. Tridesetak mladih glumaca amatera koje vodi kapelan fra Ivan Lukač i pjesnik Ante Nadomir Tadić Šutra, velikim dijelom podrijetlom iz Bosne,  prikazali su Isusovu muku, točnije,  vrijeme od Posljednje večere do razapinjanja Isusa na križu. Oni su do sada nastupali više od pedeset puta po Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i  hrvatskim katoličkim misijama Austrije, Njemačke i Švicarske. Time nastavljaju pasionsku tradiciju koju su desetljećima njegovali bogoslovi nekadašnje Franjevačke teologije u Makarskoj. Svojom izvedbom u Kraljevoj Sutjesci  su kroz nešto više od sat vremena držali doista na vrhuncu pozornost ne malog broja posjetitelja. Iako pozornica mjesnog doma nije najprikladnija za toliki broj izvođača i nužnu opremu, to se nije odrazilo na kvalitetu izvedbe. Izvođači su nam  zorno približili  dramu Isusove patnje kao izraza beskrajne ljubavi i odanosti Božjoj volji te njezina otkupiteljskog značenja. Kroz dramsku formu izbliza se moglo upoznati: Isusovu vjernost Ocu Nebeskom, fanatizam židovskih religioznih poglavara, neodgovorno i slijepo ponašanje svjetine, Petrovu i Judinu izdaju, Pilatovu kolebljivost te Petrovo kajanje i Judinu nesposobnost za to, pa je zarobljen očajem završio na vješalama. Istina je da se sa svim ovim susrećemo u pobožnosti Puta križa, u obredima Cvjetnice i Svetog trodnevlja kroz čitanje evanđeoskih izvještaja i obredne simbole. Međutim, vizualno prikazivanje događaja  stvara poseban doživljaj.

Isusova se muka duboko utisnula u dušu apostola i evanđelista, pa su nam je zato tako zorno prikazali i protumačili njezino spasenjsko značenje. Na evanđeoskom prikazu su se kroz povijest nadahnjivali umjetnici svih orijentacija: književnici, slikari i kipari, glazbenici, dramski i filmski umjetnici. Potreba da se Isusova muka uprizori u dramskom obliku nastala je u srednjem vijeku i razvijala se u mnogim ostvarenjima. Danas se na poseban način njeguje u Oberammergauu, selu južne Bavarske kao znak zahvalnosti za oslobođenje od kuge 1633.  Prikaz koji su gosti iz Knina donijeli u Kraljevu Sutjesku jeka je tih srednjovjekovnih nastojanja. Za nas je to bilo  jedno lijepo duhovno osvježenje i pravi poticaj za promišljanje tajne Isusove patnje.